Tack och hej, veganpastej

by

Som ni kanske har märkt har jag slutat skriva här sedan ett bra tag. Nu blir det även officiellt. Jag är alltjämt arg och asexuell men behöver ta en paus (en paus som uppenbarligen redan pågått ett tag, men i alla fall). Det hindrar inte att jag vill uppmana andra att skriva om asexualitet! Vi kommer ingen vart som det ser ut nu. Missionen att berätta att asexualitet finns tvingas hela tiden börja om, kanske för att vi är ett litet land där väldigt få människor identifierar sig med asexualitet. Vi kommer aldrig vidare, aldrig längre än: hej vi finns, hejdå. Sedan tillåter vi folk att glömma bort oss igen. Ganska hycklande av mig att säga detta precis när jag ska sluta blogga, men jag vet att det finns många som gör det här mycket bättre. Om ni vill skriva för denna prominenta blogg bör ni nog kontakta: asexuell@gmail.com.

 

Ha det nu jättefint och var snälla mot andra och mot er själva!

Lämna en kommentar